Gratis & snabb leverans *| Köp nu, betal senare | Klicka och samla | Ingen vibble returer

Utökad garantiinformation

SKYDDA DIN PRODUKT MED EN UTÖKAD GARANTI

• Full täckning från inköpsdatum
• 100% delar och arbetstäckning

Vi har samarbetat med våra vänner på Consumer Priority Service för att erbjuda utökade garantier för de flesta av våra produkter. Lägg bara till den utökade garantin på det aktuella föremålet bredvid var du vill lägga varan i kundvagnen.

Vad är den utökade garantin?

Det är en uppgradering av din befintliga tillverkargaranti. En CPS-garanti erbjuder fördelar som inte erbjuds av din standardtillverkarens garanti som oavsiktlig skada och gratis frakt.

Så du är redan täckt av tillverkarens fel men det täcker dig för oavsiktlig skada i tre år.

Om du tar ut locket - i tre år från inköpet - om din produkt ändå misslyckas (och är över 1 752,00 kr) kommer din produkt att repareras eller bytas ut gratis. Vid inspektion avgör vi om det kan repareras eller måste bytas ut helt. Transport båda vägar är täckt, när du har gjort anspråk. Om det är under 1 752,00 kr får du tillbaka det du betalade för produkten minus frakt och moms.

Hur täcks jag?

Om du av misstag skadar din produkt inom tre år, kontakta CPS direkt nedan.

När börjar min garantitäckning?


Täckningen börjar den 31: a kalenderdagen från det att du köpte din produkt.

Kan jag överföra skyddsplanen till en ny ägare?


ja! CPS-garantier kan överlåtas mellan ägare.

Täcks min produkt om den är stulen eller om jag tappar den?


Tyvärr täcker inte CPS-garantin förlorade eller stulna produkter.

Finns det en självrisk?

Ingenting dras av annat än på produkter under 1 752,00 kr där vi inte täcker transport eller moms - du återbetalas bara återstående saldo.

Vad händer om min produkt går sönder?


Du kan kontakta CPS direkt för att ansöka via:


• Online på www.cpscentral.com och klicka på knappen “Lägg in ett anspråk”
• Via e-post på cs@cpscentral.com

-->