Gratis & snabb leverans *| Köp nu, betal senare | Klicka och samla | Ingen vibble returer

Klarna 0% Finans

Köp nu, betal senare finans med OLPRO 

Vi erbjuder för närvarande två typer av 0% -betalningar.

En är med Paypal och du kan ta reda på mer om Paypal kredit här.

Paypal Credit använder ditt PayPal-konto och kan erbjuda upp till 4 månaders kredit.

Den andra är med Klarna, ett utmärkt sätt att betala i tre utbetalningar.

 

Vem är Klarna?
Klarna är en svensk leverantör av betaltjänster som tar ett slutansvar för din betalning. Klarna är leverantör av smidiga betalningar till mer än 190 000 onlinebutiker. Över 80 miljoner konsumenter världen över har litat på Klarna för att säkert hantera sina betalningar.


Hur fungerar Pay senare i tre räntefria avbetalningar?
Betala senare i tre räntefria avbetalningar gör att du kan sprida kostnaden för ditt köp över tre lika stora betalningar. Betalningen för varje delbetalning kommer
hämtas automatiskt från de betalkort eller kreditkort du angav i kassan. Din första delbetalningen kommer att samlas in när beställningen bekräftas av OLPRO och omgångar 2 och 3 är planerade 30 och 60 dagar senare, respektive.


Är jag berättigad till betalning senare i tre räntefria delbetalningar?
För att använda Pay senare i tre räntefria avbetalningar måste du vara minst 18 år. Även om det här alternativet är allmänt marknadsfört är Betala senare i tre räntefria avbetalningar föremål för dina ekonomiska omständigheter. När du väljer Betal senare i tre räntefria avbetalningar påverkar inte vår bedömning ditt kreditbetyg.


Hur kan jag öka mina chanser att accepteras för Pay senare i tre räntefria delbetalningar?
Klarna är unik och erbjuder Betala senare i 3 räntefria utbetalningar baserat på ett antal faktorer som ordervärdet, tidigare orderhistorik och artikel
tillgänglighet. Om du är 18 år eller äldre kan du förbättra dina chanser att erbjudas Betala senare i tre räntefria avbetalningar genom att se till att du anger ditt fulla namn och korrekta adressuppgifter och levererar till din registrerade faktureringsadress. Alla beställningar utvärderas individuellt. Bara för att du har godkänts för en Klarna-betalningsmetod tidigare betyder det inte att den kommer att erbjudas för varje beställning och i sin tur, eftersom den nekas betyder inte att den kommer att nekas för alla framtida beställningar.


Vad behöver jag ge när jag gör ett köp?
Om du vill göra ett köp med Klarna med Pay senare i tre räntefria avbetalningar måste du ange ditt mobilnummer, e-postadress, aktuell faktureringsadress och ett debet- eller kortkort. Mobilnumret krävs om vi behöver nå dig. All kommunikation skickas till din e-postadress. Det är mycket viktigt att du ger oss rätt information, eftersom du annars inte kommer att få ditt betalningsschema och någon uppdaterad orderinformation.


Kommer en kreditsökning att ske mot mig?
Klarna får köra så kallade okontrollerade förfrågningar (eller mjuka kreditsökningar) som inte påverkar kreditpoäng och endast är synliga för dig och Klarna, men inte synliga för
andra långivare. Varken Klarna eller OLPRO kör kreditsökningar mot dig som kan påverka ditt kreditbetyg.


Varför har jag inte fått erbjuda Pay senare i tre räntefria avbetalningar?
Även om Pay senare i tre räntefria delbetalningar marknadsförs i stor utsträckning är det inte alltid universellt tillgängligt. Betalningsalternativet Pay senare i tre räntefria avbetalningar genereras automatiskt av algoritmer som är beroende av ett antal faktorer inklusive adressinformation, korthållarinformation, beställningsmängd, onlinebutik, tidigare orderhistorik och artikel tillgänglighet.


Vilka är mina betalningsalternativ med Klarna?
Betalning för din betalning senare i tre räntefria delbetalningar kommer automatiskt att samlas in från de betalkort eller kreditkort du angav vid kassan. Den första betalningen sker när beställningen bekräftas. Den andra och tredje delbetalningen samlas in 30 respektive 60 dagar efter den första delen.


Vad händer om jag avbokar eller returnerar min beställning?
Så snart som OLPRO har accepterat din avbokning / retur, Klarna kommer att avbryta eventuella framtida planerade betalningar samt återbetala eventuella förfallna belopp.


Vad händer om jag inte betalar för min beställning?
Klarna försöker automatiskt samla in din betalning för din betal senare i tre räntefria avbetalningsköp till OLPRO från betalkort eller kreditkort
du gick in i kassan. Om vi ​​inte kan samla in din betalning på det schemalagda förfallodagen kommer Klarna att göra ytterligare ett försök att automatiskt samla in
betalning två dagar senare. Om detta sista betalningsförsök misslyckas, kommer Klarna att ge dig ett uttalande för hela utestående orderbelopp som kommer att betalas 15 dagar senare. Klarna ska meddela dig när en betalning förfaller två dagar i förväg för att försöka samla in din betalning. Din kreditpoäng påverkas inte genom att använda Klarnas produkt "Betala senare i 3 utbetalningar", även om du inte har betalat i tid.


Jag har blivit ombedd att gå till Klarna-webbplatsen. Är detta rätt?
Du kan se alla dina Klarna-köp och betalningsschema helt enkelt genom att logga in på Klarna.com/uk.


Är min betalningsinformation säker?
Betalningsinformation behandlas säkert av Klarna. Inga kortuppgifter överförs till eller innehas av OLPRO. Alla transaktioner sker via anslutningar som är säkrade med de senaste branschstandardens säkerhetsprotokoll.


Kan jag betala före förfallodagen?
Nej, det är för närvarande inte möjligt för Pay senare i tre räntefria avbetalningar.


Har du fått min betalning?
Klarna kommer att meddela dig via e-post och pushmeddelande när en betalning förfaller och när denna har lyckats samlas in, eller i det osannolika fallet att din betalning misslyckas. Om en betalning har samlats in men du inte har fått betalningsbekräftelse kan du alltid kontrollera statusen för din beställning och betalningar genom att logga in på www.klarna.com/uk.


Vad händer med mitt uttalande när jag har returnerat varorna?
En gång OLPRO har fått returen (delvis eller fullständigt) och du har fått deras bekräftelse av detta, kommer ett uppdaterat uttalande med ett justerat betalningsschema att skickas till dig av Klarna om du har gjort en delvis avkastning. Med full avkastning ska vi återbetala eventuella betalningar som samlas in och avbryta eventuella framtida planerade betalningar.


Jag har fått ett uttalande, men jag har ännu inte fått mina varor.
Om dina varor inte har mottagits, ring OLPRO för att kontrollera din beställning och leveransstatus. Du kan också kontakta Klarnas kundtjänst så att vi kan skjuta upp förfallodagen för din betalning.


Jag har avbokat min beställning. Hur lång tid tar det innan jag får min återbetalning?
Så snart butiken har registrerat din avbokning eller din retur kommer återbetalningen att behandlas inom 5-7 arbetsdagar.


Jag har bett om återbetalning. Hur får jag tillbaka?
Återbetalningar ska utfärdas tillbaka till debet- eller kreditkort som ursprungligen angavs vid kassan.


Jag har inte fått ett e-postmeddelande med mitt uttalande / betalningsinformation.
Du kan logga in på www.klarna.com/uk, där du hittar alla dina beställningar och information om betalningsschema.

 

 

Betala senare på 30 dagar vanliga frågor


Hur fungerar Pay senare på 30 dagar?
När din beställning har bekräftats får du ett e-postmeddelande med betalningsinstruktioner inom två dagar från Klarna. Då har du 30 dagar att prova på din beställning och endast betala när du är lycklig. Slutför betalningen online, utan bekvämlighet utan extra kostnad. Du kan betala via kredit- eller betalkort på www.klarna.com/uk.


Är jag berättigad till betalning senare på 30 dagar?
För att använda Pay senare på 30 dagar måste du vara minst 18 år. Även om detta alternativ marknadsförs i stor utsträckning är Betala senare inom 30 dagar föremål för dina ekonomiska omständigheter. När
Om du väljer Betal senare på 30 dagar påverkar inte vår bedömning ditt kreditbetyg.


Hur kan jag öka mina chanser att accepteras för Pay senare på 30 dagar?
Klarna är unik och erbjuder Betala senare på 30 dagar baserat på ett antal faktorer som ordervärdet, tidigare orderhistorik och artikeltillgänglighet. Om du är över 18 år kan du förbättra dina chanser att erbjudas Betala senare på 30 dagar genom att se till att du anger ditt fulla namn och korrekta adressuppgifter och levererar till din registrerade faktureringsadress. Alla beställningar utvärderas individuellt. Bara för att du har fått Pay senare på 30 dagar innan betyder det inte att det kommer att erbjudas för varje beställning och i sin tur, eftersom det nekas betyder inte att det kommer att nekas för alla framtida beställningar.


Kommer en kreditsökning att ske mot mig?
Klarna får köra så kallade okontrollerade förfrågningar (eller mjuka kreditsökningar) som inte påverkar kreditpoäng och endast är synliga för dig och Klarna, men inte synliga för
andra långivare. Varken Klarna eller OLPRO kör kreditsökningar mot dig som kan påverka ditt kreditbetyg.


Varför har jag inte fått erbjuda Pay senare på 30 dagar?
Även om Pay senare på 30 dagar främjas i stor utsträckning är det inte alltid allmänt tillgängligt. Betalningen senare på 30 dagar genereras automatiskt av algoritmer som är beroende av ett antal faktorer inklusive ordermängd, onlinebutik, tidigare orderhistorik och tillgänglighet av artiklar. Alternativt kan du slutföra din beställning genom att betala med kredit- eller betalkort i kassan.


Vilka är mina betalningsalternativ med Klarna?
Du kan betala med betalkort eller kreditkort omedelbart i kassan eller dra nytta av vår betalning senare på 30 dagar betalningsalternativ, där du kan betala för varorna när du har fått dem via kreditkort eller betalkort.


Vad händer om jag avbokar eller returnerar min beställning?
Så snart som OLPRO har accepterat din avbokning / retur, då kommer Klarna att avbryta uttalandet eller återbetala din betalning.


Vad händer om jag inte betalar för min beställning?
Betalning sker 30 dagar efter det att artikeln har skickats. För att hjälpa dig att betala i tid, varnar vi dig två dagar innan betalningen förfaller - du får e-postpåminnelser att betala - och om det är mycket sent skickar vi också en text eller ett brev. Din kreditpoäng påverkas inte genom att använda Klarnas produkter "Betala senare på 30 dagar", även om du inte har betalat i tid.


Jag har blivit ombedd att gå till Klarna-webbplatsen. Är detta rätt?
Om du har valt att betala senare på 30 dagar kommer Klarna att skicka ett e-postmeddelande med mer information om hur du betalar. Din e-postadress innehåller en länk till Klarna där du kan lösa betalningen med ditt kredit- eller betalkort.


Vad behöver jag ge när jag gör ett köp?
Om du vill göra ett köp med Klarna måste du ange ditt namn, adress och e-postadress. För vissa beställningar kan du behöva ange ditt mobilnummer eller födelsedatum också. All information skickas till din e-postadress, inklusive betalningspåminnelser och länkar till dina online-uttalanden. Det är mycket viktigt att du ger oss rätt information, eftersom du annars inte får betalningsinformationen.


Är min betalningsinformation säker?
Betalningsinformation behandlas säkert av Klarna. Inga kortuppgifter överförs till eller innehas av OLPRO. Alla transaktioner sker via anslutningar som är säkrade med de senaste branschstandardens säkerhetsprotokoll.


Kan jag betala före förfallodagen?

Du kan betala för din beställning när som helst efter att du fått e-postmeddelandet från Klarna med information om din betalning på. Följ bara anvisningarna på det här e-postmeddelandet för att betala för din beställning.


Har du fått min betalning?
Om du betalar med kort, OLPRO kommer att bekräfta din beställning direkt. Om du betalar med Pay senare på 30 dagar skickar Klarna dig en betalningsbekräftelse till e-postmeddelandet
adress som du har använt för din beställning. Om du har gjort en betalning men inte fått betalningsbekräftelsen kan du alltid kontrollera statusen för din beställning och betalningar genom att logga in på www.klarna.com.


Vad händer med mitt uttalande när jag har returnerat varorna?
En gång OLPRO har fått returen (delvis eller fullständigt) och du har fått deras bekräftelse på detta, kommer ett uppdaterat uttalande att skickas till dig av Klarna om du har gjort en delvis avkastning. Med full avkastning kommer ditt uttalande att stängas.


Jag har fått ett uttalande, men jag har ännu inte fått mina varor.
Du har 30 dagar att betala, så du behöver inte betala direkt. Om ditt förfallodatum är nära och det inte finns några tecken på dina varor, ring OLPRO att kolla in
leverans. Du kan också kontakta Klarnas kundtjänst så att vi kan skjuta upp förfallodagen för din betalning.


Jag har avbokat min beställning. Hur lång tid tar det innan jag får min återbetalning?
Så snart butiken har registrerat din avbokning eller din retur, kommer återbetalningen att behandlas inom fem arbetsdagar.


Jag har bett om återbetalning. Hur får jag tillbaka?
Om du har betalat för din beställning med ett kort återbetalas återbetalningen till samma kort. Om du inte har betalat uttalandet ännu, kommer återbetalningen att minska uttalandet eller avbryta det helt.


Jag har inte fått ett e-postmeddelande med mitt uttalande / betalningsinformation.
Om du inte har ditt kontonummer till hands kan du logga in på www.klarna.com/uk, där du hittar alla dina beställningar och kan göra betalningar.


Jag har fortfarande frågor angående betalning, hur kan jag kontakta?
Besök Klarnas kundtjänstsida för en fullständig lista över vanliga frågor, livechatt och telefonalternativ.

-->